Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

5 σχόλια:

  1. Αααααααα, βλέπω ότι το ψευδώνυμο "τοιχοδιώκτης" δεν είναι διόλου τυχαίο, μιας και το βλογ ασχολείται, κυρίως, με ζωγραφιές και συνθήματα των τοίχων!
    Πάρα πολύ έξυπνο!
    Και πολύ ενδιαφέρον το θέμα του βλογ!
    Πάω να δω και άλλα προηγούμενα ποστ και μετά να τοποθετήσω το "Μην το πεις πουθενά" στο βλογρόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα εσύ; Δεν τσεκάρω ποτέ τα σχόλια μου, έχουν να μου κάνουν επίσκεψη χρόνια..καλώς ήρθες, καλώς σε βρήκα, όλο το πακέτο! :)

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, ότι τα ποστ σου δεν έχουν ανάγκη σχολίων, καθώς είναι εικόνες και οι εικόνες έχουν την πολυτέλεια του άρρητου.
    Και παρά το γεγονός ότι παρακολουθώ όλα τα καινούργια ποστ σου, εν τούτοις δεν έχω αφήσει άλλο σχόλιο, γιατί οι φωτογραφίες τα λένε όλα από μόνες τους!
    Από την άλλη, είμαι σίγουρη ότι έχεις επισκέψεις, γιατί δεν μπορεί να είμαι η μόνη που της αρέσουν τα συνθήματα στους τοίχους ή π.χ. τα σημειώματα στο χαρτί υγείας!
    Απλά οι επισκέψεις είναι σιωπηλές!
    Οπότε, ενδεχομένως να μην ξαναδείς δικό μου σχόλιο στα ποστ σου, αλλά να είσαι σίγουρος ότι δεν χάνω κανένα!
    Σι γιου αράουντ τοιχοδιώκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περνάω συχνά από το κοτέτσι, χρόνια τώρα. Δεν έχω πειράξει καμία κοτούλα και ποτέ δεν κλέβω αυγά! Σε διαβεβαιώ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Κακώς! Έπρεπε να παίρνεις αβγά! Ήταν για τους επισκέπτες.
      Αλλά με κούρασε το κοτέτσι, καθώς είχε πολύ δουλειά (καθημερινή καθαριότητα, τάισμα κοτόπουλων, μάζεμα αβγών) κι έτσι το έκλεισα και μετακόμισα στο νεόδμητο artistatouvwvou.blogspot.gr!
      Αλλά τι λέω; Ήδη το επισκέφτηκες στις 14 Αυγούστου! Άρα το γνωρίζεις!
      Καλά, αρχίζω και τα χάνω η μεσήλιξ!
      Καλημέρα και χάρηκα που τα είπαμε!

      Διαγραφή